vrijdag 27 juli 2012

Day eighteen Las Vegas

Deze dag ging echt heel erg snel. Het was te warm overdag dus gingen m'n moeder, m'n zus & ik shoppen. M'n vader ging zelf op pad want die had geen zin om mee te gaan (wat ik eigenlijk best wel snap als wij gaan shoppen). We gingen naar een overdekt shopping centrum. Als eerst gingen we op zoek naar Uggs, en op de terugweg naar de andere kant voor de forever 21 sprak een vrouw ons aan voor een stijltang en krultang. Ze had ons haar gedaan en ik moet eerlijk zijn: ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad! En Patrice's haar was ook super mooi. Dus hebben we ze maar gekocht: patrice de krultang en ik de stijltang. Daarna verder shoppen, en ineens was het half 7 (waarom gaat de tijd altijd zo snel als je aan het shoppen bent?!).
Dus gingen we weer terug naar het MEGA hotel om te eten en naar de stad te gaan. We zijn even met het busje naar het hotel van Parijs gegaan en in zo'n overdekt shopping centrum met veel te dure shops (Gucci, Prada enz.). Nog even gelopen en toen weer terug met de bus naar het hotel, toen het inmiddels al half 1 was. Deze dag ging veel te snel, maar was wel weer leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten