maandag 9 juli 2012

Day one New York

Vanmorgen rond kwart voor 6 zijn we richting Schiphol gereden. Ons vliegtuig vloog rond half 11, maar had wat vertraging. In totaal duurde het ongeveer 7½ uur om in Amerika (NY) te komen, maar heb me niet echt verveeld. Ik heb 2 films gekeken, Dear John & nog een, en heb af en toe ook nog geslapen.
Toen kwamen we aan in New York. In het vliegtuig voor de landing had ik al een stukje New York's wolkenkrabbers gezien en ik kreeg er steeds meer zin in.  Alles ging goed, totdat we bij de koffers kwamen. M'n moeders koffer was niet aangekomen, en is er nu nog steeds niet. Maar als het goed is kunnen we hem morgen (hopelijk) ophalen. Met de taxi gingen we naar ons hotel, en toen kregen we ook een beetje een idee van de wegen in New York. Nou, ik weet één ding: DRUK. En hobbelige wegen, of dat komt door de taxi. 

Ons hotel is best mooi! Gratis wi-fi. Dat maakt veel goed haha. We kwamen hier in Amerika aan rond half 1 of zo iets, terwijl het toen in Nederland 6 uur was. Als het goed is, is het hier in New York 5 uur vroeger. Dus het zonnetje scheen hier nog lekker en wij wilden de stad even bekennen.
Meteen Time Square gezien (als het nog licht was, 's avonds blijkt het nog leuker te zijn) waar ook de naked cowboy en cowgirl waren (ze waren niet echt "naked" hoor) en hebben nog een poging gedaan om te shoppen bij de forever 21. Alleen jammer dat ze heel veel maten L hadden, en dus niet mijn maat.
We zijn ook nog in de M&M shop geweest. HUGE. VEEL M&M'S. HEBBEN.
Maar ik heb nu al wel een indruk van New York. Het is echt heel erg groot. Maar wel leuk! Veel van die gele taxi's, echt zoals je in films ook altijd ziet. We zijn ook langs Broadway geweest, en gaan waarschijnlijk naar Sister Act, een musical in Broadway. OKE IK HOU WEL VAN AMERIKA. NU AL!

Times Square vanaf een afstandje

M&M shop, met de grote M&M.


M&M's. Ze waren er serieus in ELKE kleur. En echt heel veel van zulke buizen.

Naked Cowboy&Cowgirl

Met Elmo&Patrice! 

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, daar ging wat mis ofzo haha, maar leuk hoor scheetje, voor elmo! Check ook ff mijn blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh poedie!
    Ziet er mooi uit op de foto's!!!
    Geniet ervan<3!
    XXX Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. chick, ben echt jaloerss! zo mooi! veel plezier.. we gaan nog wel even skypen! xxxxguuussie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen