woensdag 1 augustus 2012

Day twenty-two San Francisco and twenty-three Stadskanaal

En we zijn weer thuis! Gister in San Francisco niet veel gedaan. Eerst gereden natuurlijk, maar toen we er waren hadden we geen zin om wat te doen en hebben we een tijdje op bed gelegen om tv te kijken en op onze mobieltjes te zitten. 's Avonds (nou ja, rond 4u) gingen we even naar de Wendy's voor een ijsje en naar de supermarkt voor lekkere dingen voor in het vliegtuig, waar we uitkwamen op koekjes. Rond een uur of 5 denk ik gingen we naar de Mexicaan en hebben daar gegeten.
Vandaag (eigenlijk gister, het is nu 04:42 en ik slaap nog steeds niet, verschrikkelijk..) was dus een vliegdag. Eerst van San Francisco naar Detroit en vanaf Detroit weer door naar Amsterdam. Op Detroit moesten we 2 uur wachten, dus waarom even niet naar de McDonald's :). In totaal ongeveer 12 uur gevolgen en toen nog 2 uur van Amsterdam naar Stadskanaal gereden, dus het eerste wat ik deed toen ik thuis was was op bed gaan. Ik heb van 1 tot 8 ongeveer geslapen 's middags, en dat is ook de reden dat ik nu niet kan slapen. Ben de hele nacht al klaarwakker (ik ging wel om 1 uur op bed, er was nog een leuke film op.).
Dus ik hoop dat ik nu wel kan slapen!

9 opmerkingen:

  1. niet veel geslapen dus, San Francisco lijkt me wel echt super leuk!

    ik volg je nu terug!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat super gaaf dat je daar bent geweest!
    Ik wil je graag bedanken voor al je lieve, supportende reacties altijd!
    Dat waardeer ik echt heel erg! Ontzettend bedankt, het betekend heel veel voor me!

    XOXO
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen deze blog!

    xx Fesi-Noir

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omgg ik wil daar ook heen!
    
    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke post, je blog is echt leuk!
    Wil je elkaar volgen? Zou leuk zijn xD
    Liefs, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg, leuke blog heb je!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó gaaf! Ik ben echt heel jaloers, haha!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha geen zin om iets te doen in San Fran? Can't imagine!
    Hoop dat je het leuk hebt verder!

    BeantwoordenVerwijderen