donderdag 12 juli 2012

Day four New York

Vanavond gaan we naar Sister Act op Broadway! Zo blij! We hebben echt heel veel geluk gehad. We gingen toevallig nog even langs om te kijken of er kaarten waren, bleek het goedkopere kaarten te zijn wat ons weer veel geld scheelt! Maar dat geluk werd weer quitte gezet bij ons ontbijtje, waar m'n vader allemaal sinaasappelsap over zich heen kreeg. Maar ach, we kregen wel weer gewoon nieuwe appelsap en het heeft weer heerlijk gesmaakt. Toch heb ik wel weer zin in gewoon een bakje yoghurt met cruesli.
Daarna gingen we door naar Central Parc. We doen trouwens alles lopend, behalve gister geloof ik, dus we lopen echt heel erg veel. Central Parc is zo groot! Maar wel heel mooi. Ze waren er ook aan het honkballen, maar dat gaat er wel heel anders aan toe dan dat gesoftball waar we niks van kunnen bij ons op school, haha! Tijdje gelopen in Central Parc, en daarna weer naar een museum. En niet zomaar een, maar de American Museum of Natural History, waar Night at the museum is opgenomen. Ik heb niet veel gezien uit de film. Wel de Indianen geloof ik, en dat bubble gum dinkie. We hebben wel iets van 3 uur in het museum rond gelopen, maar ik vond het eerlijk gezegd eigenlijk niet zo interessant. We hebben echt heel veel overgeslagen omdat het zo groot was. Daar even gelunched (kippensoep met noodles, jummie!) en toen op zoek naar een souvenierwinkel, want ik moet natuurlijk wel even wat aan m'n vriendinnetjes geven! Toen heb ik 7 souveniertjes gekocht en een I <3 NY trui voor mezelf in het zwart.
En vanavond naar Broadway dus. Morgen gaan we weg uit New York, op weg naar Washington. Ik wil hier nog niet weg! Maar ben ergens ook wel benieuwd hoe het Witte Huis eruit ziet, en Washington zelf. Maar toch. New York is echt zo'n leuke stad! Ik wil hier zeker nog wel een keer heen!

Sister Act, Broadway! 

Op een brugje met Patje in Central Parc.

Papa&Patrice&ik

IMAGINE

Herdenking aan John Lennon.

Ja hot boy.

Nieuwe vrienden

Neusgaten

Herken je deze van Night at the museum?

Een megagrote spin, ik denk dat ze deze speciaal voor Kirsten hebben opgehangen.

2 opmerkingen:

  1. Hihi awesome! Nog vet veel plezier daar popje!:)
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil óók naar Sister act :)
    Dat lijkt me zoooo tof!
    Helemaal op broadway :D

    Jammer dat je al weer uit NY weggaat, maar volgens mij is Washington ook heel leuk!

    Heeeeeeel veel plezier daar Jolettieplettie (mijn nieuwe bijnaam voor jou <3)

    xxx

    PS: Yoghurt met cruesli is ook gewoon vet lekker...

    BeantwoordenVerwijderen