woensdag 11 juli 2012

Day three New York

Warning: overload of photo's!
Vandaag een nog echter New York's ontbijt gehad: starkbucks! Een koffie met caramel en een broodje met 
kalkoenvlees had ik. Lekker. Na ons ontbijt door naar The Empire State Building, want als je vroeg was stond er geen lange rij. En waar dat het was: er was bijna geen rij. Op die toren kon je heel goed over heel New York uitkijken, en ik besefte me hoe groot New York eigenlijk is, dat het echt een hele mooie stad is en dat er wel duizenden flatten staan. Zo mooi!

Toen we het wel bekeken hadden en alle kanten hadden gefotografeerd, gingen we weer naar beneden en shoppen bij de Macy's. Dat viel ons toch wel heel erg tegen, want het was allemaal merkkleding, dus best wel duur. M'n vader ging zitten bij Starbucks, en gaf ons (m'n moeder, m'n zus en ik) de tijd om even te shoppen, want wij zagen een Forever 21 in de buurt. Daar heb ik een spijkerblouse en een gestreept t-shirt en een nagellakje gekocht. Toen we klaar waren met shoppen gingen we naar Madam Tussaud. Dat was echt heel erg leuk. Al die popsterren, je lekker uitleven en doen alsof die poppen echt zijn.
Na Madam Tussaud gingen we een beetje de stad in. Nog een iPhonehoesje gekocht (ja Lisanne, ik denk wel aan je!) en gegeten bij een restaurant van Tapas. We zaten daar en zagen allemaal mensen met van de kleine mutjes op hun hoofd, bleek het dus een Joods restaurant te zijn. Maar dat maakte niet uit, want het heeft me op zich wel goed gesmaakt.
Dit was echt een hele leuke dag!

Ontbijten bij Starbucks.

Empire Sate Building.

Wolkenkrabbers.

George Clooney wilde m'n hand even vasthouden.


Er zit een verborgen Bollywood-actrice in mij en papa.

High five, paus! 

Met m'n vrienden Nelson Mandela en Einstein.

Marylin Monroe


Bob Marley

Britney Spears

Net echt!

Schatje

Lady Gaga

Taylor Swift

Swingen met Beyoncé, haha.

Michael Jackson

Ook ergens.

2 opmerkingen:

  1. Aaaaaawh loveyou!!
    Veel plezier nog poepske!
    xxxx L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooeeh, Taylor swift.
    Volgens mij heb je het superleuk daar loiverd!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen